tisdag 7 december 2010

Bättre sent än aldrig!


Jag har fått några förfrågningar om bilder från vårat bröllop och har tänkt att jag skulle lägga ut några kort. Det känns som att vi gifte oss typ igår, men det har redan gått ett 1/2 år! Måste bara säga att jag är gift med världens bästa man :)
Så håll till godo med några kort från världens bästa dag! :)





Min frisör var så himla duktig!


Den som viskar... ;)



Brudnäbb :)

Och världens minsta och sötaste best man!



Dukningen

Nervöst brudpar på väg till cermonien



Ingen återvändo! Här skriver vi på vigselattesten.

Bröllopstårtan - och nej, jag har inte lagat den själv ;)

Första dansen som man och hustru!

8 kommentarer:

  1. Vilket underbart vackert brudpar! Grattis till giftermålet! Och tack för att du ville dela med dig av bilder!

    SvaraRadera
  2. hejsan.
    Sökte på knäckformar i Norge på kvasir och hamna på din sida.
    Tänkte lägga igen en hälsning från en annan Jennie som bor utanför Oslo :)

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder och vad roligt att få se dom. Gillar verkligen det översta i svart/vitt, ni ser riktigt nöjda ut båda två!

    SvaraRadera
  4. Vad fina ni var! Underbara bilder!

    SvaraRadera
  5. Å va fina ni var! Helt fantastiskt! Jag fattar inte heller att tiden går så fort! Känns som nyss att solen sken över en o man gick där så nervös...

    SvaraRadera
  6. Så vackert Jennie!! Helt underbara bilder!

    SvaraRadera
  7. Vad fina ni är!! Och vilken fin klänning!!!

    SvaraRadera
  8. Åh så vackert!
    Vi gifte oss också i år (fast en underbar vinterdag i februari). Känns fortfarande som om man är nygift :-)

    Gott slut på 2010 och ett Gott Nytt 2011!

    //Louise

    SvaraRadera