lördag 25 december 2010

Redan trött på julmaten?



Ja, sanningen för de flesta brukar nog vara så att efter antal julbord i december och efter julaftons frossandet brukar man nog vara ganska mätt på julmat. Det enda jag kunde tänka mig idag var i alla fall en nachotallrik! Med massa grönsaker och stark salsa:) Känner mig lagom mätt för första gången på två dagar, för visst blev det en del julmatsrester till frukost oxå ;)

Till trots att jag jobbade igår blev det en jättemysig jul :) Alla fick de julklappar de önskade sig (jag fick tex en pulsklocka av min älskade make, oj vilken lycka!) och barnen var så himla snälla hela dagen :)
Idag har vi mest slappat och barnen har lekt snällt med sina nya leksaker. Nu blir det fotbad, ett glas rödvin och film!

1 kommentar:

  1. Här blev det oxå något helt annat till middag än julmaten. Skönt med omväxlingen, även om vi inte ätit några mängder av julmaten.

    Ha en god fortsättning på julhelgen!

    SvaraRadera