onsdag 2 mars 2011

En liten paus...


Hej alla mina fina läsare! Nu är det lite över en vecka sen jag skrev något här på bloggen och nej då, jag har inte glömt av den! Just nu är det en ganska hektisk period och det är mycket att göra både på jobbet och på hemmafronten. Måste nog erkänna att matlagningen inte direkt varit någon gastronomisk omvälvning det sista, det har blivit en del frysrens och snabba lösningar ;)
Stillheten kommer dock fortsätta råda här på bloggen i vart fall över helgen, då jag och min kära man och några vänner åker på en liten weekend. Ska bli jätteroligt! Men nästa vecka komer jag förhoppningsvis tillbaka med nya och goda recept :) Pigg och utvilad!
Ha en skön vecka allesammen!

5 kommentarer:

  1. Njut av lite bloggledigt, så ses vi när du återkommer!

    SvaraRadera
  2. Låter härligt med en Weekend! Hoppas du får en härlig sådan!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en härlig weekend och passar på att vila upp dej och ha trevligt!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt med weekend! Hoppas att den har varit toppen! :-)

    SvaraRadera
  5. Hoppas du haft en underbar weekend! Rest-mat har det varit i vårt hushåll också en tid nu. VI ses när vi ses! Kram Anna

    SvaraRadera