lördag 13 november 2010

Vi har fått en award, min lilla blogg & jag!




Tusen tusen tack till Frostrosor som har gett mig denna fina award :) Alltid lika kul att bli uppskattad för det man skriver om här på bloggen :)

Med utmärkelsen följer följande regler:
1) Tacka den person som du fick utmärkelsen av.
2) Kopiera utmärkelsen till din blogg.
3) Dela tre saker som du gillar med dina läsare
4) Skicka utmärkelsen till fem bloggar, som du tycker förtjänar denna utmärkelse.

Detta här gillar jag:
1) Mitt liv! (sammanfattar typ jobb, familj, vardag, allt! älskar mitt liv:))
2) Träning! Ger mig otroligt mycket glädje och energi
3) Att äta...

Och sedan till nästa steg, nämligen att skicka vidare awarden till fem bloggar, som också förtjänar att få den!

Väldigt svårt att välja bara 5 när det finns så många fina! Tänker ta en fuskis denna gången och bara be er kika i min lista över favoritbloggar. Alla de förtjänar en award och en hel drös till med fina bloggar därute!

1 kommentar:

  1. Håller med dig. Det finns så otroligt många bra bloggar. Att jag är återkommande besökare hos dig talar för sig självt :-) Fortsätt som du gör!

    SvaraRadera