måndag 11 januari 2010

Äntligen funkar datorn!


I`m Back! Vi hade en mindre datorkrasch här hemma och jag har fått total bloggabstinens!! Hela helgen utan dator *hua* Men nu har min underbare blivande man fixat problemet, tur att man ska gifta sig med en datanörd ;)

I helgen har vi haft celebert besök långväga från Sverige. Jättemysigt och tiden gick alldeles för fort som vanligt... Vi har ätit mycket god mat och många goda kakor. Tack och lov har jag sparkat mig själv rejält i baken och börjat träna igen. Idag var första riktiga träningspasset på över 1 år, ajajaj vad det svider!

I morgon kommer det nya recept igen, vi ska prova fiskpudding. Tror det blir riktigt smarrigt. På återseende:)

2 kommentarer:

  1. Hade samma problem i helgen. Men kommit över lite andra datorer....:)

    Ja, första träningspasset är alltid jobbigt. Bara att fortsätta så blir det bättre, skönare, starkare, snyggare....;)

    SvaraRadera
  2. Skönt att datorn funkar igen, jag vet hur det känns att vara utan. Jag bli också tolig =)

    Fin blogg, men du har ingen följarknapp. Följer gärna din blogg, jag har också en recpetblogg om du är nyfiken att kika in ;)

    http://www.pennysrecept.blogspot.com/

    Ha det gott.....

    SvaraRadera