söndag 24 januari 2010

Fy för magsjuka!

Jaha, så slapp jag tyvärr inte undan trots allt :( Resten av familjen var magsjuka förra helgen och jag trodde såklart jag klarat mig undan när tiden gick, men så icke... Igår blev jag plötsligt sjuk och har för första gången kravlat mig upp ur dvalan nu. Dessutom fick lilltjejen falsk krupp i natt... Hej och hå, det har varit bättre tider här vill jag lova!
Hoppas ni andra haft en trevligare helg, så hoppas jag på att åter kunna delge er med några goda recept i nästa vecka :)
So long!

2 kommentarer:

  1. Fy så tråkigt...när man tror att man klarat sig :(
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Här kommer ett stort krya på dig från mig!
    Magsjuka är ingen höjdare..

    Mitt solrosbröd är verkligen värt att baka, så lycka till.

    SvaraRadera