måndag 8 mars 2010

Ännu en award! Jag rodnar!



Den 3:e awarden till min lilla blogg dök upp här från fina Emelies blogg! Blev så himla glad när jag läste de fina orden hon skrivit.
Tack och tack och tack och tack och tack...... :D
The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity an creativity inspire others in the blog world.



The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to other bloggers.
3. Link the moninees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.


Snart ska jag kliva ner från min pidestal (hrmmm....) och dela med mig av dagens middag. Gulashsoppa! ^^

Men först ska jag skicka den vidare och det gör jag till:

Hallon & blåbär - Med motivering: En av de första matbloggar jag började läsa och en av anledningarna att jag startade min alldeles egen blogg! Fantastisk mycket god och snygg mat, dessutom verkar blogginnehavaren vara en mycket fin person, tummen upp!

Helena Ljunggren Med motivering: Här kan jag aldrig kika in utan att bli hungrig! De otroliga bilderna säger mer än 1000 ord, riktigt proffsig matblogg med mycket personlighet!

Vårt lilla mirakel Med motivering: En nära väns blogg, som handlar som hon själv så bra skriver; det som berör henne för stunden. Här är en mycket välskriven blogg av en modemedveten och matlagningsglad mammma till en liten kille. Ärligt och utan krusiduller!

1 kommentar:

  1. Tack så hemskt mycket för awarden och din fina motivering, jag rodnar =).

    Hoppas du får en toppenhelg!

    SvaraRadera