torsdag 25 februari 2010

Datakrångel.... igen!

Milda makter vad less jag blir på tekniken ibland! Det är dagens i-lands problem, jag veeeet, men jag kan ändå inte rå för att det kryper under skinnet på mig när datorn inte funkar. Nu verkar det inte vara datorn som krånglar, utan explorer. Det går vansinnigt sakta, ca 3 minuter för att ladda ner en sida :-S Sambon ska dock försöka att installera explorer på nytt, men det blir ju inte förräns i kväll.... Hoppas det funkar! Jag kan skriva inlägg men inte ladda upp bilder och en matblogg utan bilder är ju som en groda utan bakben -hopplöst!
Håll tummarna att gubben får fixat problemet i kväll. så ska jag återkomma med den goda middagen vi åt igår; kryddiga biffar:)

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna så hårt jag bara kan!
    Budapestrullen var faktiskt mycket enklare än jag någonsin trott :)
    Det blir det igen, utan tvekan.

    SvaraRadera
  2. jag vet, varför måste det krångla! Jag hade liknande problem.Det hände sig totalt så det var bara att starta om datorn. Ringde bredbandsexperten till slut. Kör numera Firefox och så gjorde vi lite uppdateringar. Verkar som det funkar för snabbare går det i alla fall!

    SvaraRadera