onsdag 10 februari 2010

Jag har fått en award!




Vilken heder att få en award av Loulas kök, en av mina absoluta favvobloggar :) Känns kul att det jag lagar uppskattas av andra duktiga bloggare!


Så här funkar det när man mottagit denna fina utmärkelse:
•Kopiera awarden till bloggen.
•Länka till personen du fått awarden av.
•Berätta 7 intressanta fakta om dig.
•Välj 7 andra bloggar att ge awarden till.
•Länka till deras bloggar.
•Lämna en kommentar på deras bloggar att dom fått en award dig.

Okej då, 7 fakta om mig själv.... Trodde detta skulle bli en busenkel uppgift, men har fått klura ganska ordentligt, men here we go!

1. Har haft körkort i 8 år, men har precis börjat köra bil (körkortet har jag typ använt som leg) och faktiskt har jag köpt mig en helt egen lite blå fara nu!
2. Kan absolut inte rita eller måla, till och med min 3-åring suckar uppgivet när jag ger mig i kast med kritorna.
3. Jobbar som sjuksköterska på en ortopedisk avdelning.
4. Drömmer om att bli barnmorska! En dröm som en gång SKA bli verklighet!
5. Skulle kunna extraknäcka som hobbypsykolog... Blir för det mesta anförtrodd big secrets...
6. "glömmer" alltid att vattna blommorna (fast att jag ser hur de långsamt törstar ihjäl, så kommer jag mig aldrig för att vattna de som stackarna) Tur att min blivande man gör det då och då!
7. Ska gifta mig till sommaren med världens bästa man!

De här 7 fina bloggarna tycker jag förtjänar en award:
En Smak Av Karin
Frostrosor
Mor-Mia`s
PINGLANS MAT
emeliesmatdagbok
Malins mat
Pennys Recept

2 kommentarer:

  1. Tackar så hjärtligt för denna =) Blev jätte glad!!

    Lycka till med bröllopet i sommar, spännnde =)

    SvaraRadera
  2. Kom på en sak,har du en banner så byter jag gärna med dig =)

    Det är bara att säga till ;)

    Kram

    SvaraRadera